Rechtsboven op de pagina zie je een boodschappentasje staan. Dit is je winkelmandje. Klik op dit icoontje om te bekijken wat je in je winkelmandje hebt liggen.
Klaar om te bestellen? Klik op 'Doorgaan naar afrekenen' en doorloop de stappen.
Wij werken samen met met Fier Fietskoerier Delft voor de verzending van onze pakketten.
Fier draagt bij aan een schonere stad, en aan waardevolle banen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Minder busjes, meer mensen die zich gezien weten. Dat is waar Fier voor op de fiets stapt. Het maakt ons blij dat zoiets tastbaars als een pakketje dát mogelijk kan maken! Samen maken we onze stad groener, socialer en gezelliger.
Wanneer het verzendadres niet bereikbaar is voor Fier, gaat het pakket mee in het Cycloon netwerk. Nog steeds per fiets dus! Echt een complete uithoek waar geen fiets kan komen? Dan versturen we als er geen andere mogelijkheden zijn via PostNL.
Vanaf een bestelbedrag van €100,- verzenden we volledig gratis! Groen en duurzaam vanuit Fier Fietskoerier.
Onder de €100,- rekenen we verzendkosten van €8,50 euro per bestelling.
Alle materialen komen uit eigen voorraad en worden na ontvangst van de bestelling binnen 1 werkdag verzonden.
Doorgaans kost het nog eens ongeveer 1 werkdag om het pakket bij jou te krijgen.
Absoluut. Maar we hebben geen vaste openingstijden. Altijd dus in overleg. Zoek je contact met ons? info@dadongrill.nl
We doen ons uiterste best om de voorraden nooit uitverkocht te laten raken. Is er toch een product uitverkocht en wil je het echt heel erg graag hebben? Mail dan even naar info@dadongrill.nl.
Je hebt recht op het wettelijke recht van 14 dagen zonder opgave de overeenkomst te annuleren en het bestelde product te retourneren.
Je kan het product in deze termijn uitproberen als zoals je in een fysieke winkel zou doen.
Als de tools eenmaal in het vuur geweest zijn. Of je de verpakking volledig stuk gescheurd hebt, kunnen wij je retour niet meer aannemen.
Om je retour aan te melden willen we je vragen contact op te nemen met info@dadongrill.nl Vermeld hier altijd je je ordernummer bij!
Met retourkosten bedoelen we letterlijk de kosten die jij moet maken om een pakket terug naar ons te sturen.
Wij betalen deze retourkosten altijd wanneer:
- Er een product defect of beschadigd is aangekomen en binnen 14 dagen na ontvangst aangemeld is voor retour.
- Je per ongeluk het verkeerde product ontvangen hebt.
Wij betalen retourkosten niet wanneer:
- Je toch liever een ander product wilt bestellen.
- Het product is toch niet wat je had gehoopt.
- Het product defect of beschadigd is maar je buiten de 14 dagen retourtermijn dit aangemeld hebt.
Wanneer de retournering volgens bovenstaande stappen doorlopen is ontvang je zo snel mogelijk jouw terugbetaling terug. Uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de materialen ontvangen hebben.